2009. november 2., hétfő

KÖTELÉK - 7. fejezet

Sziasztok!

Íme a legújabb fejezet! Remélem, örültök neki, és megbocsátjátok nekem, hogy ennyi ideig nem tudtam írni!
Várom a véleményeket, hsz-okat!


TITKOK


Mikor végzett az ebéddel, visszavitte a tálcáját a menzára. Szinte alig ült a teremben egy-két diák, így ha lehet még feltűnőbbé vált, mint előtte. Nagyon zavarta, hogy mindenki őt bámulta, de próbálta nem kimutatni. Kiment a parkolóba a kocsijához, és hirtelen elhatározással útnak indult. Ráér még hazamenni, gondolta, kicsit körbejárja a környéket, és próbálja memorizálni a látottakat.

Miután beutazta egész Whyst-et, ami még saccolva sem tartott tovább fél óránál, rákanyarodott egy a városból kifelé tartó útra. A jelzőtáblán csupán a "TÓ" felirat szerepelt, így Celia azt követte. Nemsokára kietlen vidékre ért, de ahogy egyre távolabb hajtott, úgy kezdett körvonalazódni előtte a vízfelszín. A tó egy hegy lábánál terült el, amit fenyők borítottak, másik oldalán viszont selymes, zöld fű volt csak.

Piknikes asztalok, andalgó szerelmespároknak padok álltak a parttól nem messze, a fűben pedig lónyomok éktelenkedtek. Celia ennek hatására el is képzelte, milyen lenne ezen a helyen lovagolni. Sajnálta már, hogy magassarkú csizmában ment iskolába, nem mert kiszállni a kocsiból, nehogy kárt tegyen a drága darabban. Majd másnap visszajön ide tornacipőben.

Ahogy ezen elmélkedett, észre sem vette, hogy mellé hajtott egy fekete BMW, pedig már messziről felismerte volna. Adam ült a volánnál, félszegen mosolygott rá, majd lehúzta a Celia felé közelebb eső ablakot. A lány megforgatta szemeit, de azért ő is rányomott az ablakgombra.

- Hogy kerülsz te ide? - kérdezte a fiút.

- Követtelek.

Még csak nem is hazudik! Celia, ha ilyet tett volna, biztos nem vallja be.

- Nem ülsz át hozzám? - kérdezte Adam.

- Ebben a cipőben csak betonon vagyok hajlandó közlekedni. Amúgy ideje már hazamennem. - felelte. Annyira felkavarta az első iskolai napja, hogy teljesen megfeledkezett az inzulinról, aminek folytán kezdett rosszul lenni. Gyomra és veséje egyre jobban sajgott, figyelmeztetve őt a gyors hazatérésre. A baj csak az volt, kételkedett benne, hogy ilyen állapotban haza tud még érni. Be kéne adnia az injekciót magának...

Adam elég közel állt az ő autójához, és magas is volt, de talán nem lát be hasáig. Remegés tört rá, szédülni kezdett, így ráhajtotta fejét a kormányra. Mélyeket lélegzett, próbált megnyugodni. Ajtócsapódás, léptek zaja ütötte meg a fülét, majd kinyílt a Volvo ajtaja is. Résnyire kinyitotta a szemeit, s látta, amint Adam leguggol az ülése mellé, és aggódva figyeli.

- Mi a baj? Hívjak orvost? Rosszul vagy? - faggatta.

- Menj el, kérlek! - nyögte.

- Te megőrültél? Nem hagylak itt ilyen állapotban! - vetette ellen felháborodva.

- Úgy segítesz csak, ha elmész. Előtted nem tudok... - újabb remegés rázta meg testét.

- Mit, Celia? Hadd' segítsek, mondd el, mi a baj! - kérlelte.

Pánikba esett. Adam rákényszeríti, hogy elmondja neki, mi a probléma, hisz nem tágít. Ő viszont nem húzhatja már sokáig az időt, nem akart ismét kómában tölteni hosszú hónapokat. Be kell avatnia őt.

- Cukros vagyok. - suttogta. - Be kell adnom az inzulint magamnak. Elmennél addig a kocsi mögé?

- Menni fog egyedül, ne segítsek? - kérdezte homlok ráncolva.

Ez a pasi megőrült? - kérdezte magában. Az emberek 99,9 %-a sikítva menekült volna az inzulinbeadás látványa elől, ő meg segíteni akar? Ennyire rendes srác még ő sem lehet. Túl tökéletes...

- Kérlek! - mondta, mire Adam felállt, és engedelmesen arrébb ment.

Celia beletúrt a táskájába, kivette a fecskendőt, és mérés nélkül magába döfte. Kissé fájdalmasabbra sikerült, mint szerette volna, de ahogy végzett, és szétterjedt testében a gyógyszer, kezdett egyre jobban lenni. Kinyitotta zöld szemeit, pislogott jó párat. Eközben Adam beült az anyósülésre, és bosszúsan meredt rá. Vajon mi lelte? Mégis csak undorodik ettől az egésztől...

- Ha nem egyezem bele, hogy magadra hagylak, mit teszel? A kómáig itt ücsörögtünk volna? - vonta kérdőre.

- Ne haragudj... Én... Senki sem tud a betegségemről itt, csak a nővéremék és édesapád. Utálom, amikor lenéznek miatta, és iszonyodva emlegetik a tűszúrásokat. Én nem akartam, hogy itt újra át kelljen élnem ezt az egészet... - magyarázkodott.

- Semmi gond, Celia. Csak megijedtem.

- Beszéljünk valami másról, jó? - kérte.

- Miről szeretnél beszélni? - kérdezte.

- Megfejthetetlen vagy számomra. Mesélj magadról, Adam! Én elmondtam neked életem legnagyobb titkát, most rajtad a sor. Teregess! - mosolygott rá félszegen.

- Rendben. Az átfogó sztorit elmondtam. 2 éve költöztünk ide a szüleimmel. Apám orvos, anyám pedig művész. Képeket fest, szobrokat készít, és rengeteg kreatív dolgot még. A váltás előtt volt egy autóbalesetem. A legjobb barátom vezetett, s bár szabályosan, mégis karamboloztunk. Eltört a kulcscsontom, és a bal lábam két helyen is. Ha nagyon szemfüles vagy, észreveszed, hogy kicsit bicegek vele. Szóval a rehab elnyúlt, évet kellett ismételnem. Akkor kerültem ebbe az osztályba. Nem voltam szimpi, ők se igazán nekem, és így is maradtunk.

- És az évfolyamtársaink? - vágott közbe Celia.

- Hát igen... - mosolyodott el keserűen. - ez az, amit nem szívesen mondok el még neked sem. De lásd, kivel van dolgod, megtudhatod te is, nekem milyen nagy titkom van.

- Fogadni mernék rá, hogy fele olyan borzalmas, mint az enyém. - sóhajtott Celia.

- Hidd el, veszítenél... - mosolygott rá a lányra. Celia különös fényt látott a barna szemekben. Mintha hosszú ideje kínozná valami a fiút, s ő nem tudná, hogyan meneküljön el előle. Hátradőlt az ülésen, gyengéden megfogta a fiú ökölbe szoruló bal kezét, s bíztató pillantással kérte a folytatásra.

6 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Legyetek olyan kedvesek, hogy írtok 1-2 sort olvasás után, mert így nem tudom, kell e változtatnom valamin!
    Köszönöm!

    Amira

    VálaszTörlés
  2. Szia ! Ez is nagyon jó lett , mint a többi !:D Ne változtass semmin , ez így jó ! Gratula hozzá!És sokk sikert a kövihez , mait már nagyon várok !
    pusz:Hella

    VálaszTörlés
  3. Ja igen, és honnan tudod így leírni a cukrosoknak gondjait, bajait ? Tudod az én nagypapám is az volt , de ő hogy is mondjam hmmm.... hát megtanult vele élni de kül ő sem szerette ha emiatt másként viselkednek vele akár kedvesen akár másként. Úgyhogy mondjuk úgy hogy át tudom érezni ezt már amennyire lehet.
    És megint Hella voltam :P

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon jól estek szavaid!
    Köszönöm, hogy írtál!
    Most a délelőttöm kicsit zsúfolt, épp dolgozom, de olyan dél körül már nekiállok a fejinek, hátha egy darabig nem jön még be a Főnök... :)
    Pusz, Amira

    VálaszTörlés
  5. Vicces, egyszerre írtunk...
    Nekem is van cukros a családomban. Amennyire lehetett kifaggattam őket ez ügyben. Az egyik előző fejihez írt hsz-ben írtam azt is, hogy a történet az unokatesóm életének kissé torzított tükörképe. Nem egészen így történt vele ez, sokat változtattam rajta, de az alapötlet az ő sorsából merült fel bennem.
    A későbbi fejezetekhez viszont lehet, hogy már orvosi segítségre lesz szükségem, mert nem vagyok benne biztos, hogy amit elképzeltem, az orvosilag lehetséges e. Igyekszem hűen ábrázolni az eseményeket. Az unokatesóm nagyon durván cukros, neki voltak ilyen tünetei, mint Celia-nak.

    Várom a további kérdéseket!

    Pusz, Ami

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Nagyon szuper lett!Folytasd hamar, kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés